Hemmalagat müsli

Gissa vad jag gjorde igår? Jo, jag lagade hemmagjord müsli! Haha, har aldrig ätit det förrut faktiskt, men det var gott! Dock så tror jag att jag brände den lite.. slängde typ 1/4 som blev..svart. :o
 
Nej men det var faktiskt gott! Och det är ju mycket nyttigare med hemmalagad müsli än med färdigköpt. Man vet ju knappt vad som är i de färdigköpta och när man gör hemmalagad kan man välja de nötter man tycker bäst om.
 
Jag hade i dessa saker i min müsli:
Fiber havregryn
Pinjenötter
mandel
cornflakes
Valnötter
aprikoser 
 
+ blandning av vatten, kanel, olja & sirap/honung
 
/Mathilda

Kommentarer
Postat av: klara

Hej!
Skulle inte du kunna lägga upp veckans och helgens planer ? och kanske en outfit bild denna vecka ? alltid roligt att se !
Kram

2013-05-15 @ 21:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0