Gårkvällen

Det är lördag och jag är förskyld.. fuck. Har ätit massa halstabletter, druckigt te och varmt vatten m.m och nu har jag inte ont i halsen längre! Dock är jag lite hes...
 
Igår bestämde jag mig för att dra ut ändå! Först drog jag till anna med Malin så vi var där runt 9. Där var Elin, Carro, Anna, Clara & Stina. Vi chilla i nån timme och sen drog vi till Mörby där vi träffa några killar. De andra tog bussen till Ösby medan Jag, Pelle, Emilia och André köpte lite grejer och sen gick dit. När vi kom dit var det härligt folk där, trodde det skulle bli fler, men det var ju helt okej ändå! Tog bussen hem med Joel och Fredric vid tolv, följde med dem en bit och sen fick jag skjuts hem av Fredric på moppen.
Så fina tjejor!!
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0