Blandad dag..

Heej bloggisen! Efter jag hade solat och läst min bok efter skolan drog jag ut på en pw. Det var såååå skönt. Vädret var perfekt så jag pw bort till sjön. Hela vägen dit är en skogsväg så det var så himla mysigt med justin i hörlurarna, känna pulsen slå och musklerna jobba samtidigt som solen lyste igenom träden. Tog 20 min till vattnet och där stanna jag i 5min och vila lite typ. Sen vände jag och drog samma vända tillbaka. Powerwalkade då först typ 800m sen sprang jag lika långt, pw 200 och sen sprang jag resten av vägen hem utan att stanna! Dvs i 10 min vilket är mycket för mig då min kondis suger balle. Sprang i ett högt tempo också så det kädes riktigt bra. När jag var hemma hoppade jag lite hopprep, men sträckte mig i armen eller nåt så det gjorde jätteont så jag strechade lite körde plankan 40sekunder, cykelsparkar med benen vilket övar nedre delan av magen (!), stod 90 graders vinkel mot väggen 1 och en halv minut och lite sånt. Sen drog jag in, duscha snabbt osv. Sen käka jag massa sallad till middag, lite pasta samt 5 köttbullar - perfa!
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0