Tävling - Vinst


Foton: Ella Bragée & Elsa Hamberg
 
Jag VANN igen!! Blågul rosett idag igen! Vilken start på tävlingsåret. En 3djeplac och två vinster. Typ mer än vad jag fick på hela förra året (skrattsmile emoji). Kändes iaf som en rätt bra runda. Tänkte ta en snävare sväng i omhoppningen men jag bestämde mig för att inte göra det när jag var där. Men tiden räckte bra ändå. tvåan var 2sekunder långsammare och trean var 5 sekunder långsammare än mig satt tiden var rätt bra ändå! Har tyvärr ingen film för mamma kunde inte komma och hann inte be nån annan, men nu får massa bilder istället!
 
Efter tävlingen åkte jag till Trasan, mocka och fixa, bytte vatten, packa hö och gjorde betfor.. Ja, allt sånt basic. Kom hem för en timma sen och är jättehungrig, har fortfarande inte ätit lunch liksom. Resten av dagen ska spenderas med min Engelskabok..
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0