Shiit vad Piin

Har lite dålig blogginsperation just nu så därför suger uppdateringen.. Men det blir bättre snart!
Allmänt då. Just nu sitter jag med Kussarna och kollar på Let's dance. Fett tagg på att se Maria Montazami Dansa! Idag har jag annars gått i kyrkan, lagat massa mat (våfflor ex) - ätit mat, spelat piano och lite sånt smått och gott. Mina sysslingar var också här! Har fått en till som jag hade glömt bort, haha.. Men har typ 40 sysslingar så det blir lite svårt att komma ihåg alla tyvärr.. Men den nya var jättesöt! Tror han hette Elias och var 3 år och sprang runt i trappan hela tiden, haha söööt, men tror inte han gilla mig så mycket :(
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0