Några snabba om mig

Jag hatarhatarhatar ormar!
Jag har spelat ishockey, basket & innebandy, dansat balett & showdance
Jag har sytt tre stygn i huvudet och limmat min panna en gång när jag ramla i en stentrappa när
jag va typ 5 år..
Jag är 14de generationen av Gustav Vasa! - Den ni!
Dricker ca 3 koppar te varje dag, ibland mer, ibland mindre, men snittat 3 gånger. 
Även fast jag vill ha min drömkropp och vara skitnöjd med min kropp osv så är jag så himla lat och orkar inte träna. Då brukar jag äta godis istället. Yolo
Jag är sån som antligen satsar 110% på nånting eller skiter i det. Min hjärna tänker
att om jag tex inte gymmar, då behöver jag inte äta nyttigt för då kommer det ändå inte bli nån skillnad..
Jag har gröna ögon.. tror jag :$
Folk tror att jag är fett bitch och har dåliga uppfattningar om mig, men så är jag inte :)
Jag är Jätteblyg och tyst i början när jag träffar nya människor, det börjar bli bättre! Men det tar fortfarande lite tid innan jag vågar snacka med folk. Har oftast väldigt svårt att komma på vad man ska prata om... Jag kan ju inte bara gå fram till nån och ba "Heej, läget då? Jo med mig
är det bra... hehe uhm" ?? Det blir ju jättekonstigt.. eller?
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0