Lite Allmänt på en Måndag

Heey people!
Hoppas ni mår bra, det gör inte jag.. Gick hem från skolan efter matteprovet för har så himla ont i magen. Tagit massa alvedon och grejer, men det blir inte bättre ändå.
 
Ska börja fixa klart min engelska som ska vara inlämnad om 8 timmar. Ska göra tre olika inlämingar och läsa 150 sidor i boken på dessa timmar - kommer såååå inte gör det..
 Testade göra Bananpannkakor förra veckan. Tyckte det var sådär gott, helt okej liksom! Men inget jag kommer äta ofta tyvärr :$
 
Snart kommer en ny design! Eller snart och snart.. inom en månad förhoppningsvis! 
Gillar inte alls den jag har nu, men har inga bilder som jag kan ha i headern så tänkte att jag skulle hinna färga mitt hår först och sen dra ut och ta några foton med Malin under påsk eller efter det kanske?
 
Vi får se när det blir! Ska hinna göra två andra designer också till Veronica och Kristina och de har väntat läänge, så måste prioritera de först denhär gången.
 
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0