Jag x9

Osminkad men glad! Hade lite tråkigt med webbkameran...
 
Hej gosisar! Idag är jag hemma från skolan, är inte sjuk, nu är jag ärlig, utan jag är hemma och pluggar för jag kommer inte hinna med allt annars. Jag skolkar inte, utan min mamma är med på det och allt.. har bara så himla mycket plugg!
 
Vid 6 kommer jag åka till stallet. Ska hoppträna lite, förmodligen på Cherry, då dte blir kul!
 
Har fått flera ideer över inlägg jag ska göra, så förhoppningsvis kommer de snarast! T.ex några favoriter ur garderoben och sånt, det brukar ju vara kul! Har ni några andra tips på inlägg ni vill läsa så får ni jättegärna kommentera det!
 
Dethär inlägget kanske ser jättekonstigt ut på mobilen, men jaa... då får ni väll gå in på datorn istället dåå
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0