Hissar

 
Miss Me Jeans är så sjukt snygga tycker jag! alla modeller är olika och dem ser verkligen "expensive" ut! Kommer definitevt införskaffa mig ett par när jag har samlat ihop några kronor, är ju så mycket jag vill ha nu och man kan inte köpa allt ju, men jag har sett dessa jeans lite här och där ett tag nu och jag älskar dem! De finns vanliga jeans, bootcut, jeanskjolar, shorts och massa olika färger och mönster på pärlorna som sitter på fickorna. Stor hiss! Skitsnyggt!
Privata instagram haha så kul! Gillar inte sånna där där man bara lägger ut fula bilder på sig själv, men det är fett kul att följa dem som lägger upp fyllebilder med massa roliga kommentarer på helgerna! Ibland får man några härliga skratt. Men det känns ju lite stalker att bara läsa om alla andras fyllebilder och skratta åt de, så jag kommer skaffa en privat instagram snart så mina vänner får skratta lite åt mig också.. 
 
Polyvore.com Skitbra sida som jag börjat använda flitigt nu! Följ mig för att se olika outfits jag gillar! Lägger inte upp alla här, så följer ni mig har ni full koll på mina kläd-favoriter! Vill ni följa mig så klicka Hääär! Desto mer likes och followers jag får på Polyvore desto roligare kommer det ju bli! Så följ,följ,följ!
 
 
 
 
 
Corall färgade ugg's Är superfint till allt! bruna ben och shorts/vit klänning/vit kjol, jeans osv osv! Tycker det är suuuuupersnyggt och är just nu min favoritfärg på ugg's! 
 
/Mathilda
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0