Hektisk dag

Hellojsan bloggisen! Idag har jag haft mycket att göra, - igår med, så har inte hunnit blogga. Idag vakna jag vid 8 ungefär.. är nåt fel för jag kan typ inte sova längre :o  Vid 12 drog jag iaf till Julia för brunch. Var väldigt mysigt och massa goda saker åt vi! Drog hem lite tidigare än alla andra så tog bussen vid två. Kom hem, bytte om och allt sånt, sen drog jag vidare och provred en ponny, Gullan. Det är min kompis ponny från ett ridläger för lääänge sen. Men det var iaf kul! Fick jobba lite ;) Men fick bra tips av Miccan så  jag börja fatta mer och mer hur jag skulle rida. Hoppade lite också, men det var nåt konstigt med henne så hon börja stanna så Micaela hoppa upp och prova, men då stanna hon också så det var lite tråkigt, men hon brukade ju tydligen inte va så.. Kom iaf hem vid sex. Duschade och sånt, åt middag, kolla på tv och nu ska jag kolla på en film!  Så ska stänga ner datan nu ett tag
 
Imorgon blir det tävling faktiskt! LC på Baldi! Hoppas det går braaaa
20130312-083159.jpg
Två bilder på Gullan från Micaelas blogg!
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0