Allt möjligt!

Helluuu bloggisen! 
 
Tack för att ni svara på min lilla fråg a i förrförra inlägget! Vet lite mer nu.. fast om ni inte hade gillat min blogg så hade ni antagligen inte vart inne på den och röstat. Men ska tänka lite på det nu, hur jag ska skriva, uppdatera och vad ni gillar att läsa och så.. Men fortsätt gärna att komma med ideér till inlägg! Blir lättare att få en bra blogg då med bättre uppdatering, som ni ville ha då.
 
Idag slutade jag 14.00. Åkte till Mörby och prata med en butik om praoplats, men chefen var ej där så inga papper blev påskrivna. Drog vidare till resturangen och fick mina andra prao-papper påskrivna för min andra praovecka. Kommer nog bli jättebra och de verka supertrevliga! Första praoveckan är ju fortfarande oklar. Får jag inte jobbet som jag hälsade på idag (det i butiken) så måste jag ha en plan "b/c"
 
Pratade för en timma sen med Mami och vi bestämde att nån dag nästa vecka ska vi sätta oss ner och kolla runt på olika webbshopar och klicka hem massa vårkläder! Taaagg! Jag och mamma pekar ut det vi vill ha och pappa betalar, haha! Funkar bra för oss! Så nu håller jag på att kika runt på det jag vill ha mest så jag är "förberedd" liksom ;)
 
Gjorde ett kollage på vad jag gillar nu till våren dessa saker ↓
Nu ska jag bara plugga SO. Prov imorgon som skulle va ganska enkelt. SOn går ju bra för mig för  tillfället och min lärare verkar gilla mig så måste plugga lite extra så jag höjer mitt B till A, för det är icke orimligt att det blir så om jag sätter provet imorrn. ;) Hade matteprov idag också och det gick braaa! Är nöjd faktiskt! Kanske får 1-2 fel på denhär delen och det är ändå C-A delen så det känns bra!
 
Men nu ska jag sluta skriva om betyg och min skola. Imorgon åker jag till min Mormor och morfar. Kusinerna är där så ska gå massor i kyrkan med min kusse Axel så Konfan blir glad. Kommer hem på tisdag. Gör ett inlägg senare, mer spesifikt på hur mitt påsklov kommer se ut!
Puuuusss!!
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0