Så himla kaos

Heej, sorry för att jag har uppdaterat så dåligt, men tänkte berätta lite varför.
Igår var jag i stallet fram tills halv 7 ungefär. Då åt jag lite snabbt, duscha och fixa i ordning mig. Vid 9 tror jag det var mötte jag Tess, Elin och Oliver i mörby. Vi stog där ett tag och försökte planera kvällen lite, men tillslut drog vi iaf till Ösby. Dit kom även Sophia lite senare och sen kom massa annat folk också.. Alltså det var så himla kaos! Sånt typ drama men ändå inte... åh det var så mycket... Sen skulle Jag, Tess och Sophia hem till Tess och det tog typ 1h för oss(+ Oliver) att komma hem sen till Tess och det brukar ta 10 min pågrund av "en grej" så vi var väll hemma hos Tess vid 12. Vi snacka massor om allt och sen gick vi ner och fixade chips, frukt, nutella och massa gott som vi satt och åt på. Vid 3 drog Sophia hem till sig, hon åkte till USA idag så vi kommer inte ses på två veckor :(. Jag sov iaf hos Tessan sen, vi somna typ 5 för att vi skulle välja Iphoneskal och massa, haha. IDag vakna vi runt 13. Åt frukost vid 15 haha, sen fixade vi oss och mötte Oliver och sen drog jag hem för att hjälpa pappa med att hämta plankor och byggrejer till altanen.
Såååå, det är därför jag inte har hunnit blogga så mycket!
At Tessan's place..
 
 Me in mig fjortisclothes helping daddyy..
 
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0