Q/A

10 snyggaste 8:orna i friberga (tjejer), älskar din blogg och läser den dagligen! :*
Elin Isaksson, Lisen Samson, Emilia Poysti, Clara Sivander, Caroline Rosengren, Isabelle Carlson, Roxana Sharifan, Anna Neld, Madeleine Lilliehöök, Silke Kylberg.. ingen ordning, men det är så svårt att välja för det finns så många snygga, hihi :) Åhh va glad jag blir, tack!
 
Tycker nog de svarta är finast! Vart kommer linnet ifrån? :)
Det är från Ginatricot :)
 
Vad fick du för betyg? Hur många meritpoäng?
Kommer inte ihåg.. 235,5 tror jag.. men jag går ju bara i 8an! och i vår skola ger lärarna hellre ett C än B även fast man kanske ligger på B i 8an typ, så hade jag gått i 9an hade jag haft bättre betyg även fast jag kanske bara prestera lika som jag gör nu..
 
4 snyggaste tjejer från varje klass i mörby, 8:or? :)
Ojj svårt.. Vet inte vilka som går i A/B så kanske råkar blanda lite nu, hehe..
A: Clara Wolf, Emma Juserius, Tova Malmström, Matilda Algotsson
B: Alltså förlåt, jag letade efter en skolkatalog men jag hittade ingen, kommer seriöst inte på vilka som går där :o
C: Felicia Zetterström, Linda Brännlund.. haha vilka går där mer? Det är säkert fler snygga, kommer bara inte på!
D: Johanna Samuelsson, Signe Rosenblad, Johanna Gelfgren, Julia Helin
E: Jessica Hägglöf, Jenny Aspemo, Veronica Edebo, Agnes Julin
 
vilken storlek har du på din victoria secret bikini? :)
Small på underdelen och 34B i överdelen. Tycker dock att den sen jätteliten ut och gillar inte att mina bröst nästan ploppar ut. Så skulle jag köpa en VS bikini nu skulle jag köpa 1-2 strl större!
 
/Mathilda
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0