Q/A

Tycker du att det finns några snygga killar i din klass? Och vilka isåfall?
Jaa, eller alltså ingen som jag tänker "Han är så jävla snygg". Men Sten & Tollis ser väll bäst ut!
 
Hur är din drömkille?
Ej perfekt. Det måste finnas brister typ annars får jag panik, seriöst, haha! Men snäll, rolig, snygg, smart, trevlig, social, öppen, lite avundsjuk(på lagom nivå), omtyckt, sportig, muskulös, inteligent, vacker, tröstande. ;)
 
 
Vilket är favortiämnet?
Just nu är det SO, men det skiftar lite, haha. Men SO, Bild, Matte, slöjd, idrott brukar ligga bäst till! Teknik är också kul!
 
Favoritplagget?
Finns film Hääär!!
spola till ca 1minut
 
När vaknar du ungefär på morgonen?
När det är skola så brukar ja gå upp runt 7-8 beroende på när jag börjar. Men nu när det är sommarlov går jag upp ca 12-14.00 hoho..
 
Varför är du snygg? Jättebra blogg, kraaam
Vad du är snäääälll! Taaack!! Kramisar

Mer svar kommer!
FRÅGA MER!
/Mathilda
 

Kommentarer
Postat av: :(

Varför ska du sluta på solna? :((((((

2013-06-28 @ 13:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0