Outfit

Nya klänningen på till hunters. Hade mina spetsshorts under också ifall klänningen skulle åka upp - vilket den också gjorde några gånger.. smart val alltså med shorts! Även fast det regna och var kallt tyckte jag att det var perfekt med klänning,riktigt skönt faktiskt!
 
Idag åkte vi till tantolunden med klassen för picknick, brännboll och kubb. Dock blev inte vädret som planerat så vi spela lite brännboll, käka lunch och kladdkaka i regnet, spela lite till och sen stack vi hem. 
Haha, det var inte så lät att springa i stövlar på brännbollen...
Nu ikväll har jag ridit. Vi hade poängplockartävling och jag kom trea! riktigt jämnt var det också!
 
/Mathilda
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Fint :)

2013-06-15 @ 14:02:29
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0