Lite om mig

Vill inte ha en pojkvän. Känns bara överhypat och stressigt. + att jag inte direkt har tid, ork eller hjärta för att ha en pojkvän..
 
Tycker Korall färgat har börjat bli väldigt uttjatat. Synd, eftersom det är väldigt fint. Det var kul i början när man var än av de få som precis hade "upptäckt" att korall var himla snyggt, men nu när alla hypar om det blir det bara tråååk.
 
Är en riktig badkruka. Gillar inte alls att bada och ligger helst på land och solar. Blir man dock överhettad av värme från solen är det ju såklart jätteskönt att simma ut i ett svalt hav, men annars, nää..
 
Gillar inte bacon. Iaf inte i annan mat som typ potatisbullar, fläskpannkaka, Pasta Cabonara (funkar dock i små mängder).
 
Jag kan göra papperspapiljoter och gjorde det typ varje dag i mitt hår när jag var liten. (Man rullar upp håret med papper, knyter fast, torkar, tar ut de & sen har man massa lockar).
 
Bryr mig inte alls om träning och vara "fit i sommar" längre. Äter glassar typ varje dag när jag kommer hem nu för tiden och lägger mig och sover..
 
/Mathilda

Kommentarer
Postat av: Duvetuppenbarligenredanvemjagärsåvarförskrivanamn?

AHAHHAHA GAY BACON OMG made my day :')

2013-06-12 @ 17:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0