Lite oklar kväll

Tjeena! Gårkvällen var lite oklar kan man väll säga. Jag åkte hem till Elin för att vi skulle på fest, men sen ringde hon och sa att vi inte fick komma (fast vi fick idag reda på att vi fick komma, haha). Åkte dit iaf och då satt vi i hennes soffa och typ tänkte ut vad vi skulle göra istället och så.. Sen bestämde vi oss för att dra till Rösjön eftersom det alltid brukar va lite folk där.. Så vi tog tåget och började gå dit men sen pallade vi inte.. Då hörde vi musik och "följde ljudet" haha för att hitta vart det kom från. Well, resten kan ni se på min Vine, Mathilda Ljungberg. Elin sov iaf hos mig sen och nu ska jag iväg och tävla i KM. Ska bli jättekul och hoppas det går braa!
Haha, sicka lirare! Bilderna är screenade från min Vine (Mathilda Ljungberg)
 
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0