Lazy daaaayy you know

Heeej guys! Vaknade 12.10 idag!!!!! Heeeelt sjuuuukt. Och nej, det var inge skolk för jag ville verkligen på hemkunskapen idag! Jag var så jäkla sugen på kärleksmums så jag blev fett ledsen när jag vakna och insåg att jag hade missat lekionen.. Iaf. Var i skola 13, gick på svenskan, sen blev jag lite yr, fick ont i huvudet, mådde illa osv.. Jag har lågt blodtryck vilket betyder att jag lätt svimmar om jag har ätit/sovigt dåligt, inte druckigt nåt och om jag blir skitvarm, stressad osv osv.. Så jag började känna av symptomerna för det och skippade idrotten. Malin mådde inte heller bra så vi gick till matsalen där vi fick festis och käckebröd och sen kom Malins mamma med kyckling, banan, yoghurt, bares, festis så åt vi det i bilen och sen fick jag skjuts hem! 
Seg dag som fäään... Fick dock A på min svenska skräcknovell!! Det är lite märkligt för nu när jag inte orkar bry mig om skolan och är riktigt trött får jag massa A:n.. (!?)
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0