Hiss/Diss

 
nice
Hiss:
Abercrombie mjukisbyxor. Fick låna ett par av Tess och de är superskönaa, hihi! Har ju tjatat om ett par vita mjukisar ett tag så det kanske är dax att beställa ett par nu!
Hollister Jeanskjolar: Snyggaste jeanskjolarna juu (..tyvärr) Hollister är ju så hypat och gillar det inte, men deras jeanskjolar och Jeans är oftast riktigt najs!++
 
Diss:
USA bikinisar. Bikinisar med tryck på flaggor eller länder känns jätte "ute"... nää.. kör på nåt mönstrat som zebra eller något färgglatt istället!
Boyfriend Jeans: Segt, eftersom jag hann använda mina typ två gånger innan jag började tröttna på de.. Men jag kanske använder de ibland, de är ju ändå väldigt bekväma och slappa!

Najjs att båda mina "Hissar" blev A&F och Hollister som jag annars tycker är så himla överskattat och p12igt om man kan kalla det så.. Jajjaaa...
 
/Mathilda

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej jätte fin blogg kika gärna in på min blogg och kommentera gärna så blir jag jätte glad :)

Svar: Tack! :)
Mathilda Ljungberg

2013-06-28 @ 10:37:56
URL: http://mybffanimals.blogg.se
Postat av: Lowa

Snygga grejer. Fast håller med dig om bikinisarna.. de var fina DÅ lixom. Men ha en jätte bra dag, kramizar <3

Svar: Ja verkligen.. Tack Detsamma! Kraam
Mathilda Ljungberg

2013-06-28 @ 11:33:41
URL: http://lowagrann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0