Q/A

Färgat till sommaren och lite mer basic åå vintern kanske :)
Jaa, det var smart! Och kanske typ ljusrosa/beiget på våren :)
 
 
Åhh va fin outfit!! Varifrån är koftan? Så snygg hehe, kram
Tack! Den kommer härifrån oxch finns i flera olika färger! Kram
 
känner du phia? hur är hon som person och är hon snygg i verklighet? har hört han hon är jätte dryg.. hur bra känner du henne?
Haha, varför får jag massa frågor om Phia helt plötsligt? Jag har träffat Phia två gånger var av en gång bara på en fest och då snacka vi inte så mycket. Jag känner henne inte så jättebra ju eftersom jag bara "umgåts" med henne en enda gång, haha, men då tyckte jag att hon var suupersnäll och trevlig, verkligen INTE dryg!!
 
Amen fyfaaaaan va dålig stil!! >:(
Jaa, verkligen! :/
 
Vilken färg på Primeboots tycker du är snyggast? Höga/låga?
Mörkbruna, orangea & beiga. Gillar mest höga just nu men låga (alltså till ankeln) är också fina! Beror på lite vilken stil du har och vad du ska matcha skorna till för kläder.. Men Gillar typ alla Primeboots!! :P
 
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0