Panos Emporio

Beställde hem denna goingen när vi beställde saker till flyget till Palma. Den kostade 450:- istället för 799:-, dock fick jag betala det själv.. :/ Såg den förra året att man kunde beställa den när man åkte till Palma, tjatade på mamma då att jag ville ha den (och då var bikinin inte ens populär, iaf INTE som nu) men jag fick den inte.. vilket var himla segt efter som den blev så himla aktuell.. men jaja, köpte den nu iaf!
Den är dock ganska stor i underdelen på mig.. beställde 36 i både över/under. Men snygg är den!
 
Och den som gissa snabbast var mina fina vän Emma som är jättetrevlig -rolig -snygg, så jag tycker ni verkligen ska besöka hennes och Viivis blogg!!
http://emmaviivi.blogg.se/
 
/Mathilda
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0