När jag var liten....

- Var jag otroligt blyg! Pratade sällan med vuxna, haha, var väldigt rädd för allt och alla typ..
 
- Var jag extremt blond, nästan vithårig. Min bror var värre men jag hade också jätteljust hår.
 
- Var jag somsagt väldigt blyg när det gällde att prata med de vuxna, men jag älskade att vara med och lyssna när de vuxna pratade med varandra! (gör jag fortfarande hoho) ville jäääämnt vara med.
 
- Var jag väldigt utmanad av min brorsa hela tiden, haha.. åka bergochdahlbanor och sånt där kunde man bara inte säga nej till, för då var han bättre än mig.. alltid tävla tävla tävla..
 
- Var jag bästa kompis med Kristina och vi umgicks jämt och sov över hos varandra typ varje helg.. Det blev oftast så att jag sov hos henne dock... ;)
 
- Blev jag sur stod jag inte och grät som de andra barnen, utan jag ställde mig i ett hörn med ansiktet mot väggen och bara tjurade, haha..
 
- Var jag extreeeeemt rädd för fefunerna (?) i barnprogramet "Tillbaka till Vintergatan" (nån som kände "juuuuuste, vintergatan!!" nu?) Drömde seriöst mardrömar, eller jaa, det var samma mardröm varje natt, varje gång vi var hemma hos mormor och morfar (haha konstigt nog bara hos dem dock) i 1år liksom...
 
- Älskade Gnottarna, Vintergatan, Karlsson på taket, Peter Pan (ej tecknad) & Nicke och Nilla. Mina favoritprogram när jag var 5-7 år!! (finns fler som jag inte kommer ihåg nu också)
 
Hahaha älskar den första bilden! mitt uttryck är liksom "bitch please".. så härlig!
On top of the world...
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0