När folk härmas

Nu blir jag seriöst lite irreterad. Här sitter man och kämpar med kollage, jobbar och försöker matcha ihop det perfekt och så kommer nån och härmar RAKT AV.. Visst, jättekul att du gilla mitt kollage och gillar det jag gör... men det är lite roligare om du hittar på något eget istället, håller du inte med? 
 
Det hade vart en sak om det hade vart något plagg som var samma, men att ALLA plagg är samma och att personen i fråga döper kollaget till nästan samma namn + att hon precis innan hon gjort kollaget gillat flera av mina plagg från bl.a de kollaget - tyder ju på att hon kopiera mig och inte nån annan.
 
Neej, blir lite smååttt irreterat. För man lägger ändå otroligt mycket tid på att göra dessa kollage..
 
Försök att komma på något eget nästa gång!
 
Min bild:
 
"Hennes" bild:
 
 
Nån som ser någon likhet? Eller är det bara jag?
 
/Mathilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Amen fyfaaaaan va dålig stil!! >:(

2013-07-10 @ 09:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0