Frågestund!

New in- inlägg kommer i veckan! Var i Mörby Centrum idag (värsta shoppingstället) och fick faktiskt med mig en hel del hem!! Allt detta har jag lagt på tidsinställt så de kommer flera New in-inlägg när jag är borta! Håll koll på de!
 
Har ni förövrigt några frågor så fråga de NU så kan jag göra Q/A inlägg också. Vet att ni tycker de brukar vara roliga att läsa, men då måste ni ställa några frågor också hörrni! Så gör det nu i detta inlägg! Har ett dygn på mig att göra hur många Q/A inlägg som helst så FRÅGA PÅ!!
 
/Mathilda
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

röker du? :)

2013-07-05 @ 10:15:45
Postat av: anonym

Varför är du aldrig med Malin längre?

2013-07-08 @ 11:41:54
Postat av: Anonym

Festar du ofta?

2013-07-08 @ 11:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0