Väldans taggad

Hola! Efter skolan var jag hemma nån timme. Sen när mamma kom hem så stack vi till affären och handla lite mat och andra grejer till imorgon. Är riktigt taggad nu! Samling 6.45 (!!!) och sen går bussen 7.00 till Dalarna där vi ska åka skidor! Ska bli så himla kul! Riktigt taggad! Men jag skulle vilja h amina rosa skidbyxer som av en olyckshändelser råkade slängas helt oanvända vid jul :( Dem hade suttit fint nu.. Aja, life goes on ;)
Ska försöka ta lite bilder och sånt från backen! annars hoppas jag på en superdag med förhoppningsvis bra väder, mycket skratt och bra åk!
Lite mysiga pics från min instagram från förra året i Åre med Julia! Saknar som fan!!
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0