Träna

eIdag började jag träna lite. Åt en nyttig "brunch" med ägg, äggmacka, tomater, mozarella, sallad och blodapelsin. Sen körde jag några träningsvideos från bl.a VS (som finns på youtube). Tränade ben och rumpa och det kändes bra! Känner mig väldigt seg nu efter jullovet när jag inte tränat något fotboll eller sprungit eller tränat på något annat sätt. Har ju mest vart hemma och ätit mat, lat, så nu är kondisen lite låg, men det ska ändras på! Har tänkt sätta upp lite snygga mål och sen nu i 2 veckor framåt börja träna och äta hälsosamt på riktigt! 
 
Varför bara 2 veckor?
 
Jo, för när jag tidigare haft mål att "jag ska bli fit och träna mycket tills sommarn" så har ja klarat det typ 1h och sen har jag suttit med en Pizza och lite godis. Så därför sätter jag ett kortare mål! 2 veckor intensivt.. Jag har ju ändå inte tränat på ett tag och jag blir lätt lat och tänker "nej jag pallar inte, jag skiter i dethär" Så nu sätter jag 2 veckor för att se om jag klarar mitt mål och om det blir någon skillnad. Sen kan man ju fortsätta och lägga på ännu mer mål och fortsätta att äta och träna som jag kommer göra de kommande 2 veckorna, men vi får se då hur jag känner!!
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0