Svar på frågestunden del 1

Vad använder du för hårprodukter?
Inga speciella! Har faktiskt ingenting i mitt hår
 
Kan du göra en sminkvideo?
Neej det känns konstigt.. Men kan göra ett inlägg med bilder och beskrivningar på allt jag använder om det låter bra? :)
 
Top fem snyggaste killar du känner?
Hmm...Joel Jonson, Albin Engdahl, Eric Winell, Joel Hansen och ***** ;)
 
facebook eller instagram? 
Instagram! Följ; maathildaljungberg
Är privat, men bryr mig egentligen inte vem som följer, bara det inte är nån peddo.. 

Vad är din högsta önskan? 
Att få en häst att tävla i dem högsta klasserna med och leva livet!

Intressen? 
Ridning och hästar! Sen gillar jag även att spela fotbollsmatcher/cuper, ha skitroliga sommardagar med vänner (bäst), sjunga, spela gitarr, sola så man blir bruun, tävla och träna!

Berätta mer om dig själv. 
Jaaa, vad ska jag berätta.. Jag är 14 år, rider 4-6 gånger i veckan, gillar choklad, vill ha en fit kropp, pallar dock ej träna.. Jag är rätt blyg med nya människor, kan ta månader innan jag kommer på en konversation med nån typ.. haha, jaa... Men hej säger jag till de flesta! ;))
 
förhållande? 
Siiiiingeeel! Så alla snälla pojkar, skriv på kik; MLjungberg.... Nooo skämta, men visst skulle det vara kul med ett förhållande! men just nu är jag singel.

Djur?
En katt har jag! (lakrits) Men vill ha en hund och 2 hästar också.. :/
 
Hej!Först vill jag bara säga att jag älskar din blogg & tycker du bloggar jättebra.Och du e så himla söt! 
Vad är din favvobutik??Alltså kläder,smink osv. 
Hur många syskon har du? 
Kram....
Åhh, tack så himla mycket! Oj, matilde kanske? sisters är också najs, och sen alla ginatricot,
bikbok, h&m och sånt basic är ju också bra! Jag har 2 syskon. En storebror
som är 97aoch en lillasyster som är 05a. Kram!
 
Vad använder du för locktång när du lockar håret? Ochart gör du, vad använder du för produkter osv.. Kan IMTE du göra en tutorial eller nått med bilder och sånt?! Skulle va sjukt Naaajs! Älskar din blogg för övrigt, den e grym! <3
Jag använder an gammal sak... Den är från Babyliss Paris? har haft den väldigt, väldigt länge så den kanske inte finns kvar.. Men skitbra är den! Ni kan läsa mer om den Här
. Använder inga proukter :) Jo det kanske jag kan göra! Påminn mig om jag glömmer det! Åh, tack!

 
Instagram/facebook
Instagram! ; maathildaljungberg
 
Blogg/vlogga 
Blogga..
 
Osmikad/sminkad 
Sminkad när man är ute och osminkad när man är hemma!

Märkeskläder(äkta)/Oäkta 
Alltså jag går oftast på hur kläderna ser ut och inte märket.. Är det en bra kopia så köper jag det om jag gillar det! ser man tydligt att det är kopior där sömmarna är trasiga m.m så är det ju bara ovärt.. Men min marina hoodie som jag köpte i Turkiet för några år sen är ju en "fake" A&F. Men då hade jag ingen aning
om vad A&F var.. jag ville bara ha en blå kofta och tyckte den såg fin ut.. Men det var en riktigt BRA faketröja!
Har använt den flitigt och den håller fortfarande efter 3-4år!
 
Klackskor/platta skor 
Älskar klackskor! Men jag är längre än de jag umgås med så det skulle se megakonstigt ut och jag vet liksom inte när jag ska ha det.. Så det får bli platta! Går ju ändå oftast i mina Ugg´s, converse och hunters..

Familj/bloggläsare
Familj!
 
/Mathilda
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

När kommer resten? :)

2013-01-17 @ 15:06:30
Postat av: Viktor

Du svara inte på om du gilla nån, och vad menar du men fem ***** på snyggaste killarna, är det för att du gillar den personen?

2013-01-17 @ 16:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0