Snackar om lite allt möjligt...

Hejhej! Har knappt gjort nånting alls denhär långa helgen som jag har haft. Igår kväll stannade jag hemma. Mamma gjorde i ordning en stor frukttallrik och sen satt vi och kollade på filmen Flight. Usch, hatar flygolycksfilmer, började gråta när planet krascha. Är så himla otroligt rädd för flygplansolyckor sen ett par år tillbaka..
 
Idag har jag iaf inte gjort nåt roligt alls. Vart inne på datorn en del, övat på låten som pappa ville att jag skulle lära mig på gitarr, börjar kunna den nu! :D Gymkort next!
Läste lite i min svenskabok som ska vara utläst tills på fredag. bara sisådär 300 sidor kvar... men det är lungt, det fixar jag. :l Somnar typ alltid efter 10 sidor.. så det går rätt långsamt frammåt.
 
Skola imorgon. På tisdag har vi frilufsdag och då ska jag åka skidor hela dagen. Great! Torsdag, hoppträning som vanligt, fredag och lördag rider jag Trasan. Och förhoppningsvis har jag ett gymkort snart så jag kan klämma in några pass på gymmet på veckodagarna. Måste bara öva lite mer på gitarren ;) Och sen måste jag ju läsa som in i helvete innan fredag! Blää, usch vad jag inte vill det.
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0