Mina VS bodysplash

Heej! På Min frågestund var det några som ville att jag skulle läga upp bilder och berätta om mina Vs bodysplash och så.. vilken jag tycker mest om osv..
 
 
    
       
Pure seduction: Den luktar gott! "red plum and freesia" står det på den. Har haft den i min väska ett tag så det är en av de jag använt mest! Men det luktar gott, som om man är "nyduschad" typ.. Är jättedålig på att förklara dofter, men det luktar GOTT iaf!
 
Secret craving: I like this one very much. Den luktar liksom somrig! Eftersom den är så najs har den fått bli min nya väskparfym ;)
 
Such a flirt: Luktar gott! Luktar lite blommig..
 
 
         
 
Hello Darling: Luktar typ vanilj blandat med citron och jordgubb! Jättegott! men har inte använt den så mycket då jag gillar de andra mer..
 
Vanilla Lace: Åhh! Har två stycken Vanilla Lace. Den första fick jag innan sommaren 2012. Det var min första vs bodysplash och den hade jag nästan varje dag då, så nu är den lite "uttjatad" för mig. Därför har jag inte använt mina nya så mycket. Men jag är rätt duktig på att spara parfymer och så, satt jag har ungefär 3/4 kvar av min Vanilla Lace som jag fick först och som jag använde nästan varje dag i 3-4 månader ungefär..coolt jag vet. Luktar typ vaniljsocker..
 
Simply breathless: Den luktar verkligen syrlig! typ citron och somrig! Luktar gott (som alla andra bodysplash) men har ej använt den så mycket..
 
 
Har ingen direkt favorit av mina bodysplash.. Gillar alla! Men just nu gillar jag nog Secret Craving och Vanilla Lace mest.. även fast Vanilla Lace börjar bli lite "tjatig" för mig.
Har även en Body Lotion, men vid inte vad det är för smak/doft på den..
 
Hoppas ni blev nöjda med svaret! annars är det bara att fråga igen..
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0