Mina Parfymer

På min frågestund ville en person att jag skulle skriva om mina Parfymer och vad jag tycker om de osv!
Jag gjorde ju nyligen ett inlägg om alla mina VS bodysplash, så de räknas inte som Parfymer nu, men jag har ju 6 till "doftsaker" , alltså Vs bodysplashen,  som jag använder varje dag, så det blir rätt många..
 
Här kommer de iaf!
 
         
 
Börjar från vänster
 
1. Britney Spears "Hidden fantasy". Fick den av mamma för några år sen tror jag.. Älskade den då och hade den HELA tiden. tycker dock att om man ska välja mellan BS parfymer så gillar jag mer "fantasy" (den rosa).
 
2. Juicy Couture "Viva la Juicy" . Amen den är bara föööör underbar! Pappa köpte den till mig i Usa, den stora flaskan och den lukar bara så hiimla gott!!
 
3. Beyonce "HEAT". Hade den i början av 2012 hela tiden och stora delar av 2011! Lukar jättegott den med!
 
4. Paris Hilton "Heiress". Luktar gott den också. Ganska stark doft enligt mig, men gott luktar den ändå!
 
5. Briney Spears "Cosmic radiance". Kommer ihåg att jag gillade denhär jättemycket! ..länge sen jag använde flera av parfymerna..
 
6. Avril Lavinge "Forbidden Rose". Fick den av min faster för ett par år sen. Lukat också gott, har dock glömt lite hur den luktar, har för mig att den va lite stark, men luktade inte likt Paris Hilton parfymen! Men den funkar bra!
 
7. "summerburst" tror jag den heter. Ingen aning om var den kommer ifrån eller hur den luktar för har aldrig använt den.. Men fick den av mina kusiner förra året! Antar att den luktar somrigt och blommigt pga namnet och blommorna på flaskan! ;)
 
Har även Ralph Lauren 3 & 4 och en Dior, men palla inte hämta dem..
 
Min favorit av dessa är......
.....Juicy Couture! (såklart) Den luktar riktigt gott. Tips till dig som inte har den eller aldrig testat att lukta på den!
 
Hoppas du blev nöjd med svaret! :)
 
/Mathilda
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0