Lite bilder och text om dagen

 
Hallu nii! Var i skolan från 8.10 till 11.30.. Riktigt chill dag! Därefter tog jag och Malin bussen hem till mig där vi laga pannkakor till lunch, tog lite outfitbilder, spela gitarr och sånt vanligt. Vid 13.30 ungefär drog vi till Mörby. Där mötte vi Stina, Pelle, Martin, Daniel, Eric & Elin. Det blev lite ändrade planer så vi drog tillbaka till mig. Här körde vi twister, snacka mycket och massa allmänt. vid 17 åkte vi till Mörby. Jag, Eric, Daniel och Malin käka på sushi. Satt kvar och snacka med Malin till 19 när de andra hade gått och sen drog vi hem. 
 
Nu ska jag gå ner och hämta mitt te som jag gjorde för ett tag sen! Efter det kanske det blir att se nån film..
Trevlig helg hörni!
 
/Mathilda

Kommentarer
Postat av: agnesandersson

Fin blogg!!!
Hoppas du har haft en jätte bra dag!
kramisar♥

2013-01-12 @ 18:50:35
URL: http://acandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0