Girlsnight

Heej! Igår blev det lite ändrade planer. Först var jag i stallet, sen åkte jag hem och fixa mig, hann inte äta nån middag Så var skithungrig.. Drog iaf till Malin och lämna lite grejer, där var även Stina och sen mötte vi Elin och åkte in till stan. Mötte Martin, Pelle och Gustav vid Sergel och sen såg vi "berättelsen om pi" i 3D. Den var rätt bra! Vid 00.00 drog vi till donken och käka (var ju så himla hungrig) och sen drog vi tjejer hem och sov hos Malin! Idag vakna vi vid halv 12. Drog upp och baka scones, varm choklad med grädde och marsmellows & mango! De andra drog ut på en PW sen och jag drog hem! Nej jag är inte lat utan jag ska till stallet och vill ha det gjort så jag kan vara med vänner ikväll istället!✌


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0