Frutas

Mumsig frukt jag äter just nu.. ;)
 
Hej vänner! Sov hos Jullanbullan igår.. drog till skolan med henne idag och "jobbade" på öppet hus. Very najs, då vi knappt gjorde något alls mer än att äta bullar och kakor, och så får vi ledigt på fredag! goodie!
 
Kom hem för några timmar sen och åt lunch, sen dess har jag bara suttit vid tvn och frusit ihjäl! är ju dödskallt ute! mina händer är som is när jag skriver dethär och jag har ändå vart inne "och värmt mig" sen klockan 14..
 
Kanske drar till mörby snart och träffar några och snackar om gymkort, och sen sover jag hos Eric.. men vi får se hur jag gör.. kylan får mig att inte orka göra det typ :o
 
Aja resten av svaren och mycket mer kommer sen! puss
 
/Mathilda
 

Kommentarer
Postat av: Pernilla Renström

Men åh va roligt då! :D Det är ju jätte bra. Jag gick över till storhäst för något år sen men kände att jag inte ville "missa" mina sista ponnyår på banan så gick tillbaka. Men om du känner dig nöjd med ponny tkr jag absolut du ska bli medryttare på trasan ;) Speciellt om du får hoppträna som du vill osv. Jag tror jag red honom då men var inte där så ofta !

Just nu har jag tyvärr inget annat än bilder :( Men jag tränade dressyr idag för Yen och tror att hon filmade lite då så ska se om hon kan skicka det till mig så lägger jag upp det på bloggen :) Just nu är det mest "kontroll" träning på hoppningen med att räkna steg och öka minska osv men när träningarna kommer igång ordentligt då kommer vi filma och alla pay&jumps, tävlingar osv kommer ju också filmas :) Vi måste bara rida ihop oss lite först ;) Jag ska nog åka med honom till ett tävlingsstall där jag jobbar på lovet och då kommer vi kunna rida ihop oss ordentligt :)Ska försöka filma lite där!

Haha fick precis en video av yen från idag ;) skit dålig kvalite men lägger upp den på bloggen så fåru se lite!!

2013-01-19 @ 19:32:27
URL: http://www.pernillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0