Frukost och lunchen idag

 
Har kännt mig lite king i köket idag! Vakna vid 12 och blev genast sugen på ägg, så det blev 2 äggmackor, päron, apelsin och juice till frukost! riktigt gott och mättande. Ägg är ju också väldigt nyttigt..
Till lunch blev det kyckling, morötter, babyspenat, gurka, avokade och granatäpple. Är ingen expert på om det innehåller mycket kalorier eller protoiner osv, men det låter iaf inte jätteonyttigt.. Gott var det också! La på en sås efter då det blev en aning torrt.
 
Har ni förövrigt märkt att jag lagt in en ny header? Gjorde en annan först i nån timme, men den kändes inte bra när jag la upp den, så kollade igenom mina Mallorca-bilder från i somras, och då hittade jag en bild som jag la på en text på på 2 min liksom.. Ibland kan det enkla vara snyggast ;) ..och jag vet att jag är blond på bilden! Men jag har inga fina bilder på mig som brunett + att jag ändå snart ska färga tillbaka till blont, så då fick det bli den! Tycker ändå att lite färg gör stor skillnad. Elelr vad tycker ni?
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0