Friday

Holaa amigos! vink* 
Idag har jag inte gjort så mycket. Badade från 15 till 17.00 idag (haha, inget liv). Hade hårinpackning, ansiktsmask och massa bubblor! Vid halv 8 kom Elin, Martin, Stina och Malin. Vi Kollade på tv, datorn, körde twister och spela gitarr och lite sånt. De stack runt 12 och sen kollade jag på film - Hamilton2. Nu sitter jag och snackar på skype med Johanna, men ska väll gå och lägga mig snart!
Lägger upp en bild på hur mina naglar såg ut på nyårsafton! 
Alltså haha, dem ser skitfula ut, men de blev rätt fina egentligen! la på en grunt och sedan ljusrosa glitternagellack, sen la jag på liiite mörkare rosa på topparna av naglarna men det syns knappt.. 
 
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0