Frågestund svar del 2

Vad är dina planer med ridningen?
Jag vill komma så långt som möjligt! Tyvärr så har inte jag de förutsättningarna som andra kanske har, så jag kämpar på så gott jag kan för de förutsättningar JAG får. Jag skulle vilja ha en häst att hoppträna och tävla på just nu, för de skulle gå med den ekonomi och tid vi har. :)
 
Kommer du fortsätta på ridskola? 
Som det ser ut nu så kommer jag göra det denhär terminen, sen får vi se vad som händer..
 
Vilket gymnasium vill du gå på? 
Grym blogg!
Jag har verkligen ingen aning! Vet inte ens vilken inriktning jag vill satsa på eller vad jag vill jobba med..
TackTack!
 
Kan du inte visa alla dina vs parfymer och säga vad du tycker om dem osv? :)
Visst! Jag tycker om dem! men jag har rätt många och har flera andra parfymer också, så de flesta är fortfarande 97% fulla liksom.. Men det är en bra "parfym" eller bodyslash dårå, för ett bra pris som luktar väldigt gott!
Har fler..
 
 pluggar du eller jobbar du? och om du pluggar vad pluggar du? och om du jobbar vad jobbar du med? :)
Jag går bara i höstadiet.. så jag pluggar, men inte nån speciell inriktning :)
 
Har du instagram?
Yes! Det är bara att börja följa! (tänk på att det är 2 aa:n) @maathildaljungberg
 
Snyggaste killarna i varje klass 8 på mörby?
svårt.. ska försöka
8A Edwin Segerros, Fredric Johansson
8B har ingen aning om vilka som går där :o
8C ↑↑↑
8D Joel Jonson, Albin Engdahl, Eric Winell
8E Gustav Hamrelius, Sten Söderberg, Alexander Tollis
 
Haha kan ha glömt nån "snygg", men kan inga namn :o
 
Snyggaste schabraket du vet?
Oj, svårt..Älskar mitt Kyro riding gear shabrak! glittrigt och snyggt men ändå stilrent!
Det shabraket↑
 
Vad heter du på instagram? 
maathildaljungberg

Vilka bruka du hänga med förut när du var yngre? 
Kristina, Nicole och Saron

Vinter/sommar? 
Sommar! helt klart..

Facebook/instagram?
Instagram
 
Rakt/lockigt hår?
Hmm.. Rakt tror jag! men det är fint att ha lockigt ibland!
 
Varför bloggar du ? 
hmm.. alla mina kompisar började göra det! :)

Vem är din idol ? :)
Oj, tror inte jag har nån direkt "idol" :o Älskade Angelica Augustsson för några år sedan innan jag insåg att hennes bakrund inte var som jag trodde... :(
 
Favorit färg? 
Brunt, Marinblått och rosa! ;)

Favorit sport? 
Ridsport!

Kan du visa din favorit outfit? 
Kan göra det i ett separat inlägg nån gång! påminn mig om jag glömmer!

Hur lång är du? 
1.67 kanske? :o

Har du bra betyg i skolan? 
Ja, jag har rätt bra för att bara haft betyg första terminen i 8an. Ligger perfekt för att
få grymma betyg i 9an, så det är ju bra! :)

Hur många läsare har du?
Varierar mycket över om jag bloggar bra eller ej! Men ca 100 unika kanske :)
 
Vad skulle du göra om du vann en miljon, här och nu och hur skulle du spendera det om du bara hade en dag på dig? 
Jag skulle köpt en häst och betalt stallhyran och allt i förväg om det hade gått..? haha.. Skulle också köpa lite kläder, väskor, Gym-maskiner och redskap till att bygga ett gym här hemma och en Tv till mitt rum!

Vilka grejer står på din bucketlist? 
Oj, 1 hoppa en grand prix tävling med en häst jag älskar.
2 Bo utomlands i minst ett år.
3. Jag skulle vilja surfa nån gång!
4 göra lite "yolo"-saker, som hoppa fallskärm (om jag vågar) och besöka de mest fantastiska ställena i världen!
Kommer inte på så mycket, men det finns ju MASSOR man skulle vilja göra!

Kan du visa ditt rum i ett inlägg? 
Älskar din blogg förresten!
Visar mitt rum här lite titt som tätt i några inlägg.. Men visst kan jag göra det! Tack Vad snällt!!
 
Favoritland du har varit i? 
Oj gu dvad svårt! Resan till Mallorca förra året var väldigt rolig, speciellt att vi gjorde massa saker! innan det var vi ju i Turkiet i 5 år i rad så jag kommer inte ihåg så mycket från alla andra länder jag vart i.. Men vill åka tillbaka till Thailand snart igen!

Hur skulle du beskriva dig själv? :)
Haha.. rolig. Blyg i början, men pratar om det mesta sen när man känner mig. Ibland är jag snäll (oftast), men ibland är jag på dåligt humör och då är jag gnällig typ.. Inte den morgonpiggaste.. Försöker vara duktig och hälsosam och leker ibland att jag är dendär "perfekta dottern" som städat rummet, vart och ridit, fått A på ett prov, tömt diskmaskinen och taget 1km runda i spåret innan mamma och pappa kommer hem... Haha vet inte om ni fatta hur jag mena, men sån är jag iaf! ;))
 
 
En del 3 kommer!
/Mathilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte berätta om varje vs bodysplash och säga vilken du gillar mest och vilka du har? Och visa dina andra parfymer och göra samma sak med dem?

2013-01-20 @ 22:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0