Svar

Fick en liten fråga, så tänkte bara svara så ni förstår skillnaden! :)
 
Q; Angående bombshell bhar, din bikini från vs är inte det bombshell?
 
A; Nej det är det inte. Min bikini är en push-up dvs att den har lite vaddering innanför överdelen, alltså inbyggt i bhn.. Men Bombshell har typ 5 gånger så mycket vaddering i! 
Jag har Push-up i alla mina bh:ar tror jag.. men det betyder inte att jag står och trycker upp dem eller bara använder push-up för att få större bröst! Jag har det väll mest för att
det är ett bra "stöd" tycker jag och att det känns konstigt att
bara ha slappa bhar utan nån bygel/stöd i. :) 
Men andra kanske tycker att det är skönt! Men jag gör inte det. Och bombshell tyckr jag bara är konstigt att man använder. Håller med denhär tjejen vid den punkten och tycker att hon fick ut samma åsikter som jag har i hennes inlägg som går att läsa Häär
 
Vänster är push-up och höger bombshell..
Bild lånad från google
 
/Mathilda
 
 

Kommentarer
Postat av: e

DET VAR JAG SOM GAV DIG DIN BH DU SKA VARA TACKSAM DIN FETA HÄST








2013-02-24 @ 23:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0