Nu så

Tjeenaa! Nu är vi på G här i Åre. Skidorna är hämtade, det mesta är uppackat, jag laga middan och nu sitter hela familjen med datorer och tv och bara tar det lungt. Håller fortfarande på att ladda över filmen när jag hoppa Cherry! Så sjukt segt! Är lite mer än en tredjedel kvar så förhoppningsvis är den uppe imorgon!
 
Märker att statistiken sjunker, men jag hoppas verkligen att ni stannar kvar! uppdateringen kommer inte bli sämre när jag är här, snarare tvärt om. Men jag vet att de flesta av er också är bortresa (förmodligen) så då sjunks väll min statistik också.. Men jag kommer iaf uppdatera så mycket jag kan med bilder från backen och andra inlägg som ni ville att jag skulle skriva!
 
Imorgon Ska det bli fint väder så då åker vi förmodligen upp till skutan. Lite segt att det blir av på första dan, men resten av veckan kommer det förmodligen vara stängt där uppe.. tyvärr :(
 
Hörs senare! Somsagt kommer uppdateringen vara bra, så leava inte nu!
Puss
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0