New in

Köpte ett par vita skidbyxor för 349:- (!!) på en outlet och en stickad tröja på Kaktus från Vila. Strl large var den faktiskt för det inte fanns några andra strl kvar, men den passa mig som är Small ändå ;) Kommer inte ihåg vad den kosta.. 500-600 kanske? Jättefin till vita jeans, hunters och en söt blus till våren. Funkar en sen sommarkväll också till shorts och bruna ben! Jättemysig! Ska försöka hitta en jacka också till mina skidbyxer. Helst rosa/lila. Har en vit jacka nu till mina röda skidbyxor, men vitt på vitt tycker inte jag funkar, så måste hitta en annan jacka först innan jag kan inviga dem! :)
 
/Mathilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken outlet? vilket märke är det på byxorna?

2014-02-26 @ 14:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0