Måndagsfixx

Helloo Chicas, chicos och alla ni andra orrar. Nej. Skämta. kul javet.
 
Idag har jag vart i skolan som vanligt. Har så jävla mycket plugg nu som jag måste ta tag i. Matteprov (2 delar), Noprov, Svenskaprov, Svenska bokredovisning, läsa 50 sidor i engelskabok som jag ej fattar, 40 spanskaglosor, teknikläxa osv...
 
Ska iaf ta tag i det nu. Bakade scones när jag kom hem som jag, mami och Emma har käkat nu. 
Imorgon är det hoppträning, så jag kommer inte hinna plugga mycket då heller. På onsdag är matteprovet så det måste jag inprincip ha klart idag.. På onsdag är det Fotbollsmathen mellan Sverige och Argentina va? och den vill jag inte missa, så då måste jag planera upp så jag inte behöver plugga då!
Mycket nu alltså, tufft. Haha åh vad jag wainar.
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0