Hoppträning

Hejsan! Idag skippade jag sista lektionen och drog hem istället. var så jävla hungrig och istället för att sluta 16.00 slutade jag då 14.25. Och om jag hade gått på lektionen hade det blivit jättestressigt till att hinna till träningen...
Så jag drog hem och åt snabbt, sen drog jag vidare till stallet och hann fixa allt innan jag red.
 
Vi var bara två pers så det fick bli ett 45min pass istället för 60min. Vi jobbade lite volter, bommar, studs, enkelt räcke och olika linjer. Trasan hoppar så himla annorlunda jämfört med Nikkie. Och man behöver mycket balans när man hoppar henne, det behöver man delvis på nikkie jättemycket, men det är på ett helt annat sätt, Så på varje hopp flög jag åt hellskotta. Haha, måste lära mig hennes teknik lite mer!
 
Mamma skulle filmat men hon blev sen och missade typ allt så det blir ingen film idag heller :( förvänta er inte att det blir sista gången hon blir sen och missar nån träning.. det kommer hända många gånger XD
   
          
 
Några fula små bilder hann hon ta efteråt iaf! Haha åh vad ful jag är på alla bilder... :(
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0