Hissar & dissar

 
  • Färgglada Träningskläder: Det är sååååå mycket roligare att träna när man har nya fräscha färgglada träningskläder i garderoben! Att springa runt i svart och vitt hela dagarna är lite tråkigt tycker jag.. Tar du istället ett par corallfärgade shorts med en gul top och orangea skor gör det träningslusten mycket roligare!
  • Sportmodell på skinnjackor: Tycker att det börjar bli tråkigt med "Kenza3 modellen" på skinnjackor just nu, ALLA ser ju nästan likadana ut - ett spänne vid midjan! Jag menar absolut inte att dem jackorna är fula, skulle inte bli ledsen om jag fick en Kenza 3, men tycker att de sportiga modellerna på jackorna är såå mycket snyggare! enkla och silrena jackor med några dragkedjor och ett litet spänne vid halsen - riktigt snyggt!
  • Ljusa bilder: Ljusa bilder på en blogg gör bloggen på nåt sätt mer levande och intressant. Mörka bilder med massa skuggor är lite tråkigt tycker jag medan ljusa bilder har mer "klass".
     
     
     
  • Moonboots: Måste vara marknades fulaste skor! Så himla fula enligt mig och jag fattar inte hur folk kan lägga ner tusenlappar på sånna fula skor? 
  • Bombshell-bhar: Jag fattar inte riktigt varför man använder bomshell-bhar? Jag fick en av en kompis i födelsedagspresent förrförraåret och jag har fortfarande aldrig använt den, prislappen sitter kvar. Fattar liksom inte varför man vill gå runt med 50% fake bröst.. eller nästan mer 70%? Nån som använder bombshell och kan ge en enkel förklaring till varför? Okej, du vill ha större bröst framför killarna? Men när det blir sommar sen då och ni ska till stranden och bada, då kommer dina bröst helt plötsligt sjunka med 70%? Eller använder ni bombshell när ni badar också? fattar inte grejen..
  • Abstinens på pojkvänner: Känns som att alla tjejer i min ålder lider av att inte ha pojkvänn? Tydligen tror dem att "alla förhållanden är så underbara", men jag troooor dock inte att det stämmer? Har en tjej en blogg så vill hon lägga ut sina bästa delar av sitt liv på den. Hon vill bevisa för alla att hon är lycklig, tar bilder/videos där hon är gullig med sin pojkvän. Sure, jag tycker också det är gulligt! Men jag tror att många av dessa förhållande inte är lika roliga som en blogg beskriver när det väl kommer till kritan.. Förstår ni hur jag menar? Jag tror att "gulliga förhållande" är lite av en överdrift för många, visst gulliga förhållanden finns! Absolut! Men det är så många tjejer som har abstinens efter en pojkvän och gör allt dem kan för att hitta en. Dem vill också ha gulliga bilder/videosar och göra andra tjejer avundsjuka på sina bloggar. Om ni tänker efter över vilka bloggar ni läser... Hur många av dem drivs av en tjej med pojkvän? i mitt fall är det 80% "förhållande-bloggar".. haha, varför fastnar vi tjejer framför bloggar med tjejer som (vi tror) har "vääääärldsgulliga förhållanden"?
 
 
Vad tycker ni om hiss/diss? borde jag göra det oftare? Lägger en till på tidsinställt nu som kommer nån gång när jag är i Åre! 
 
/Mathilda

Kommentarer
Postat av: Ebba

Hiss och diss är kul, forstät med det! :) Men angående bombshell bhar, din bikini från vs är inte det bombshell?

2013-02-23 @ 14:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0