Goosiii

Hola! Har precis sett klart Savages.. Bra film! Har kollat på tv och dator hela dagen idag, mina ögon värker och jag hostar mest hela tiden..Vill bli bra tills söndag bara! 
 
Sen är det bara en vecka kvar i skolan innan jag åker till Åre! Ska blir grymt!
 
Ska sova snart i förhoppning om att sjukligheten lägger ner snart! hatar faktiskt att va hemma från skolan och blir alltid sur på mig själv när alla kompisar säger att man missat något eller om man bara har missat en genomgång till ett prov typ.. Blir alltid svårare att komma ikapp efter och det är ju så himla tråkigt!
 
Visst, skönt med lite sovmorgon ;) vid den fronten håller jag med! Men tycker förövrigt att det är najs att gå i skolan! Skulle inte vilja vara hemma hela tiden och ha sånna här segdagar..
 
Godnatt ni! Btw drömde världens läskigaste dröm last night :'( ... Puss
 
/Mathilda

Kommentarer
Postat av: anonym

berätta om drömmen! :)

2013-02-16 @ 10:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0