Det går bra nu

Hej på er fina människor! Idag var jag hemma från skolan igen, kunde gått, men jag var lat imorse och kände att jag behöver en "frisk" dag hemma eftersom 40% av skolan är sjuk.. Har iaf kollat på alla basic program på 5an som går från 13.15 - 16.05 typ, haha. Tagit ett mysigt bad har jag också gjort. 
 
Imorgon ska jag iaf till skolan! Slutar nån gång runt tre och då åker jag in till stan med Veronica. Där möter vi Kristina och sen ska vi kolla i några butícs. Vid 7 har jag hoppträning så då åker jag direkt till stallet.
 
På fredag ska jag, om jag mår bra och inte får ont i halsen, dansa med Eric och Malin! Sen ska vi slagga hos nån och ha feeeeettt myyyys! På Lördag blir dte packapackapacka, städa mitt rum - alltid skönt att komma hem till ett städat rum, och bara fixa iordning allt. Vaknar upp tidigt på söndag och då bär det av till Åre!! Åh vad jag har längtat! ska bli så jäkla kul! Vi bor i vår stuga med en annan familj som vi alltid brukar åka på skidresor med.
Bild från Bjursås med skolan

/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0