Bästa Ponnyn!!

 
Foto: Ella Bragée
 
Holaaa! Imorse var jag och tävla på klubben. Fick välja mellan Vince och BB eftersom jag inte skulle rida Nikkie. Har velat rida Vince jättelänge men har ALDRIG gjort det. Inte ens suttit upp och skrittat runt, aldrig. Meeen, fick lite yolokänsla där så jag valde Vince! Han är duktig på att hoppa, men kan få lite mycket nerver på tävlingsbanan och stegra, sparka bakut och va lite galen, men han gjorde inget av det och var jättelungt och verkade trivas rätt bra med mig på ryggen! Men han är rätt svår och jag har ju aldirg ridit honom förrut somsagt så det var inte världens lättaste uppdrag. Gick iaf in på banan. Alla hinder flöt på bra, hann ta bra förhållningar på vissa hinder och ibland var jag tvungen att trycka på honom lite. Kom lite nära på det limegröna så som ni ser på andra bilden flyger jag rätt upp.. Kom till omhopppning. Han var skiiitsvår att svänga så tiden var inte den snabbaste, men jag blev nolla och VANN!! Skitrolig häst att rida på och jag skulle gärna fortsätta rida Vince om jag fick!
 
Har film som jag kan lägga upp här sen om ni vill? :)
 
/Mathilda
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

FIIILM!!

2013-02-17 @ 21:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0