Vart väll sådär idag..

Heey, Nja.. idag vart uppdateringen halvbra tycker jag! Dagen började med att jag vaknade 14.30 (heheheh) då åt jag lite vaniljkvarg och sen stack jag till stallet. Red Trasan en sväng ut och sen lite galopp i Ridhuset. Var jättetrött och kände mig typ svimfärdig, men det är väll inte så konstigt om klockan är 17 och man bara ätit lite kvarg liksom.. åkte iaf hem sen och hoppa in i duschen. Resten av kvällen har jag sytt på pärlor på en kjol som jag håller på med på syslöjden. Förmodligen blir jag klar med den imorgon och då kan jag visa er bilder på den!
Imorgon efter Skulan blir det Stan med Malin (om Malin inte glömt det? heh). Måste handla Julklappar! Har inte handlat en enda än så det börjar bli lite bråttom nu, 5 dagar kvar!!
 
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0