Uggs - uppvikta/nedvikta?


Vilket sätt tycker ni är snyggast att ha mellanhöga Ugg på? Själv har jag ingen speciell åsikt, utan kom bara och tänka på det när jag satt i stallet och väntade på att pappa skulle hämta mig..

Jag använder bara mina mellanhöga uggs till stallet - Okej detdär lät väldigt snobbigt med 2000:- mockaskor i stallet... Men jag gillar inte färgen längre alls, passar inte min stil.. Och eftersom jag har mina svarta låga så använder jag mycket hellre de till typ skolan. Och i stallet fryser man nu på vintern och då är det sååå skönt med uggs!

Men åter till frågan, vad tycker ni? Vika ner/inte vika ner?

/Mathilda

Kommentarer
Postat av: anonym

nervikta :)

2013-12-30 @ 10:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0