Q/A -Klackar

 Hej, jag funderar på vilka skor jag ska ha på Nobel på mörbyskolan. Jag vill ha klackskor men jag vet inte riktigt hur höga. Vad ska du ha för skor och vad tycker du är för högt och för lågt? Skulle du kunna göra ett inlägg om det här? Skulle vara jättesnällt!
 
Party
 
Party by thildaljungberg featuring a white dress'

Bilden: 4skorna till vänster = nono, 4 till höger= perfekt!
 
- Hej! Svaret på denhär frågan tycker jag kan vara väldans olika beroende på massa annat. Hur är din klänning? Kort/lång? Glittrig/enkel? Vem ska du gä med? Är han lång/kort? osv..
Men om man bara fokuserar på själva klackarnas höjd så skulle jag säga "ta de som du klarar av att gå i". För höga klackar ÄR snyggast! Att vara lång är sjukt snyggt! man får även väldigt najs vader och hållning satt kan du gå i 10cm klackar så ta de! Bara du känner dig bekväm i dina skor så skit i resten.
Om du funderar över vad alla andra ska ha för klackar, "man vill ju inte ha skithöga medan de andra inte har några klackar alls" så sluta fundera över det! Tänk istället över hur najs det är att det är DU som sticker ut. Det är DIG alla blickar går till och det är DU som är i fokus.
 
Men för att sammanfatta typ. 1) Strunta i vad alla andra har/tycker osv. 2) om du vill att jag skriver ut exakta höjd över vad jag tycker är lagom så.. mellan 5-15cm. Mindre än 5 är dock tvek, kan funka beroende på resten av outfiten, såvida du inte har helt platta. 3) Ha helldre för låga så du kan gå i de och känner dig beväm, men annars är det väldigt snyggt med höga klackar och de blickar som du ev kan få är pga av hur smashi legs du får!
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0