Lista // 50

1. Om du fick en dotter nu, vad skulle hon heta? – Olivia, Corinne, Emelina, Melanie, Nowa, Evelyn, Lola alltså kan fortsätta i evigheter! Vill iaf ha lite annorlunda stavning och inte det vanligaste namnet direkt!
2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex? – Kärlek utan sex tror jag
3. Vilken var den senaste filmen du såg? – Johan Falk kanske
4. Har du bra självförtroende? – både ja och nej, beror helt på vad de är i för situation och vad de gäller.
När de gäller mitt utseende så kan de svaja ganska rejält.
5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu? – Sätta på en film men Ben&Jerry i handen!
6. Nämn tre saker på din att-göra-lista? – Om du menar just nu så är det att läsa min svenska bok heela kvällen! Kul, njaa..
7. Beskriv ditt drömutseende! – så jag skulle vilja se ut? Eller kille? Jag - Sandfärgat blont/brunt hår, bra bränna året runt, stora blåa ögon, lagom stor mun med raka vita tänder, lagom smal kropp, najs bröst och azz! Kille - Brunt halvlångt ruffsigt hår, vet inte vad jag ska beskriva då jag inte söker nåt, haha...
8. Skriv namnet på någon du ser upp till – Ser inte direkt upp till nån...
9. Någon du har kysst – Taskigt att välja en, haha
10. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? – Jaa och de har min syster nu!
11. Den du senast sov över hos – Oj, måste vart jättelänge sen, kommer inte ihåg!
12. Vem skrev du senast med på Facebook? – Emelie S
13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? Jag har svårt att säga är jag nöjd med mig själv men självklart är jag ”nöjd” eller vad man ska säga annars hade jag väll inte haft den antar jag…
14. Vad väljer du, godis eller chips? – Godis!
15. Pinsammaste minnet från skoltiden? – Don't Remembeeer, men säkert att jag ramlat några gånger framför massa folk typ.. Men aa, jag bjuder lätt på mig själv och tycker inte så mycket är pinsamt direkt..
16. Hur uppvaktar man dig? – Man är extremt rolig (& utseendet gör mig alltid mer intresserad)
17. Har du rykten efter dig? – Inte några speciella som jag vet! Klart folk får ha åsikter, men tror inte de sprider rykten.. isåfall känner de ju verkligen inte mig!
18. Din absolut sämsta egenskap? – Att jag lätt blir sur och snål haha
19. Din bästa egenskap? – Försöker oftast vara glaad och rulig, är aktiv och gillar att göra saker, jag kan även umgås med flera olika slags personer och är inte så sluten till en speciell grupp!
20. En låt du är beroende av? – höhö ingen.. Har inte spotify och lyssnar sällan på musik såå
21. Vad stod det i ditt senaste sms? - Nåt från telenor... Långt som satan så pallar inte skriva hhehe
22. Vem skulle du ta med dig till en öde ö? – Nån skön
23. Kan man vara vän med sitt ex? – Nää jag tror faktiskt inte det...
24. Har du kysst en kompis? – Jarå
25. Hur ofta dricker du alkohol? – Dricker inte alkohol..
26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? – Jag lackar typ när jag hör att vänner tar droger så, min åsikt är väll inte direkt positiv till droger.
27. Vad hatar du? – Ormar så det svider om det 
28. Hade du kunnat ha distansförhållande? – Nej.
29. Vad handlade din senaste dröm om? – Somnade när jag läste min svenska bok om 2a världskriget så jag tror jag drömde vidare på en egen story där..
30. Vad väger du? Är du nöjd med det? – Vår våg funkar inte och har inte gjort på ett år.. men skulle tippa på runt 60kg kanske... Nöjd är jag väll inte, men jag ska inte klaga! + att jag har muskler också som väger mer..
31. Hur lång är du? – 170 ganska exakt tror jag
32. Vilken är den bästa svenska filmen? – Johan Falk filmerna
33. De bästa svenska skådespelarna? – Oj, har ingen aniiiiiing!
34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? – Twilight typ
35. Ditt humör för tillfället? – Trött och ont i magen, haha positiv!
36. En vacker person? – Beyonce.
37.Har du instagram? – ja, @ mathildaljungberg_   <-- bara att börja följa!
38. Vem kramade du senast? – Emmaa
39. Vem träffade du senast? – Emma och Mamma
40. När slog du dig senast ? – några timmar sen ish
41. Någon du vill träffa? – Justin Bieber, så jag kan mobba alla belibers att jag träffat han och inte dem.
42. När grät du senast? Varför? – Igår morse, för jag var cp trött bara.. hoho
43. Sminkar du dig varje dag? – inte på sommarn eller när jag bara är hemma
44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? – Mami!
45. Är du helsvensk? – Yes
47. En artist du inte gillar? – The Fooo - eller ja det är en grupp, men fyy
48. En artist du gillar? – Beyonce är härlig
49. Vad är det bästa som hänt dig? – Att jag flytta till Danderyd, börja med ridningen, träffat massa underbaringar till vänner de senaste åren!
50. Vad vill du bli när du blir äldre? – Chef. SKA bli chef. I vad kvittar nästan.. bara jag blir chef, haha!
 
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0