Last Night

Fredag kväll började med att jag mötte upp Malin vid 7, då tog vi buss&tåg till Linn där lite tjejer var! Vid 21 drog vi sedan vidare in till Calle där vi spenderade resten av kvällen. Har inte tagit några bilder tydligen, menmen.. Sen var vi tvunga att dra tidigt för det blev lite strul, så vi drog 00 och så var vi hemma halv 2. Då satt jag och Malz och åt Pizza & Avokado och sen somnade vi nån timme senare. Kuul kväll var det iaf!
 
Idag är det lördag! Yeey, Jullov! Malz och jag gick upp vid 1 idag så halva dan försvann typ och det vi hade tänkt göra hann vi inte, så nu står Malin och sminkar sig. Sen drar hon iväg.. Då ska jag dra på mig lite kläder och ta mig till stallet. Får se om jag kan få skjuts av morfar<3333 Ikväll vet jag inte vad vi hittar på.. Men vi hörs senare!
 
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0